Monday, August 23, 2010

this ramadan

.... dan mata yang separuh terbuka.

Pagi ni mendengar azan Subuh (dalam bulan Ramadan)...tersenyum seorang. Hati terasa tenang dan aman, didnt forget to msg ...It is because i care?, It is because i (think abt you) care?, It is because i want to know everything abt u?, If you answered just 'cause - blabla. And i might tell you... I am definitely not giving up yet. And I hope I never will. but somehow, everything just seems so...vague.

Today....somehow, ala chomel. *senyum sorang-sorang*
Oh for those who didnt know, buku muka is just my forever crush. " Cheq Enaz "
Taktau kenapa macam susah gila nak get rid off my mind. Macam kalau teringat tiba-tiba, macam boleh buat saya senyum sampai ke telinga gitu. Boleh buat merah pipi panas. Haha over kau Q, diamlah. But like i said, FB is ( and will be ) just my forever crush :)

Orang kate sementara tengah ada masa belum balik on time ni,
Blogging jap..silalah appreciate ye. Hahahah
BYEEEEE!!! ;D

No comments:

Post a Comment